לאחר נקמת שר האוצר • ברקת מתקפל ומתנצל על הקמפיין האישי נגד כחלון

איתי גדסי, דוד לזר No Comments on לאחר נקמת שר האוצר • ברקת מתקפל ומתנצל על הקמפיין האישי נגד כחלון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקרב בין ראש העיר ירושלים ניר ברקת לשר האוצר משה כחלון מקבל היום (ראשון) תפנית חדשה, לאחר שברקת התנצל בישיבת הממשלה על הקמפיין האישי שניהל נגד השר כחלון.

ברקת שהשתתף בישיבת הממשלה בה אושר סיוע לעסקים בירושלים על סך של 100 מיליון ₪ הגיע אליה בכדי להציג את הסתייגויותיו לתמיכת הממשלה, וטען כי כחלון, שלא נכח בישיבה בשל ביקור בניו-יורק, סירב להיפגש עמו במשך שבעה חודשים.

על טענה זו ענה לו – השר לעניני ירושלים זאב אלקין כי הוא לא זוכר פניה מטעמו של ברקת לקבוע פגישה, והשניים סיכמו כי הם ייפגשו בקרוב.

כזכור, ברקת ניהל קמפיין אישי נגד שר האוצר והאשים אותו בפגיעה בתושבי ירושלים בפרט בתקופה מורכבת זו. כחלון לא נשאר חייב והחליט להעביר תקציב גדול לעיר ירושלים, אולם בדרך עוקפת ברקת, דרך משרדו של השר לעניני ירושלים אלקין, ובכך הוא הצליח לבודד את ברקת.

המהלך עבד, וברקת שהבין כי הוא נותר עם מערכה מיד אולם ללא תקציב, הביע את התנצלותו וחיפש דרכים לרדת מהעץ שעליו טיפס.

על התוכנית להעברת התקציב לירושלים אמר כחלון קודם לכן כי "היום אנחנו מחזקים את אזרחי ירושלים ואת העסקים הקטנים והבינוניים בעיר בימים לא פשוטים ואומרים להם – כולנו כאן למענכם. ירושלים בירתנו הנצחית, הייתה ונשארה בראש סדר העדיפויות הלאומי. בהחלטה זו אנו מוודאים כי כל התקציבים שאנו מעבירים ישרתו את תושבי ירושלים ויופנו לצרכים החיוניים ביותר של העיר".

שר ירושלים ומורשת, אלקין אמר כי "אני מברך על החלטת הממשלה שקיבלה את התכנית שגיבשנו לסיוע העסקים בירושלים. מדובר בצעד חיוני ואסטרטגי דווקא בעת הזאת לחיזוק חוסנה הכלכלי והבטחוני של עיר הבירה. אני שמח על כך שהממשלה מתרגמת את סדר העדיפויות שלה למעשים בשטח ומוכיחה שאנחנו לא מסתפקים בהצהרות בלבד. התכנית תסייע לעסקים לעמוד חזרה על הרגליים ותחזיר לירושלים את התיירים מישראל ומחו״ל. אמשיך לפעול כשר ירושלים ומורשת לקידום העיר ירושלים ולפיתוחה הכלכלי".

גם שר התיירות, יריב לוין הצטרף לחגיגה ואמר כי "אני מברך על אישור ההחלטה לחיזוק ירושלים. דווקא בימים אלו אנו רואים חשיבות לאומית מיוחדת בעידוד התיירות הנכנסת לישראל בכלל ולעיר ירושלים בפרט, ופועלים על מנת לחזק את בירתנו ולשמר אותה כיעד תיירותי מוביל. התשובה לטרור היא בחיזוק ירושלים, בהעמקת תשתיות התיירות ובהבאת תיירים רבים לבקר בה. אני משוכנע כי בכוחה של התכנית שאישרנו היום להעצים את מעמדה של ירושלים, ולהגדיל את מספר התיירים המבקרים בה".



0 תגובות